Zi-le de Turism

Posted on May 3, 2012 by

share on facebook   

“Zi-le de Turism” – un proiect care doreşte promovarea turismului montan şi de aventură, va avea loc în perioada 7 – 11 mai în Cluj Napoca. Evenimentul, iniţiat de Organizaţia Studenţilor pentru Turismul Românesc (OST), va crea un context profesionist de informare a publicului pasionat de acest tip de turism. Acţiunile care fac parte din acest proiect sunt:

1. Mocăniţa – Târgul de turism montan, aventură şi sporturi extreme (a IV-a ediţie), va avea loc în perioada 10 – 11 mai, începând cu ora 11:00, pe străzile Matei Corvin şi Vasile Goldiş. Voluntarii OST doresc ca prin acest eveniment să faciliteze comunicarea dintre asociaţiile şi firmele care promovează sportul extrem şi publicul interesat de aceste activităţi. Atracţia târgului o va reprezenta, ca în fiecare an, panoul de căţărări, ce va fi amplasat în Parcul I.L.Caragiale, situat în apropierea Pieţei Muzeului.
2. Concurs foto are în acest an tema URBAN VS RURAL, lasând frâu liber imaginaţiei. OST invită în perioada 11 aprilie – 3 mai toţi pasionaţii de fotografie să se înscrie în competiţie cu 2 imagini reprezentând tema.
Pentru încrieri şi mai multe detalii, se poate accesa site-ul evenimentului: http://ziledeturism.blogspot.com/search/label/concursfoto
3. Jurnal de călătorie – conferinţe, proiecţii şi dezbateri pe teme conexe turismului în 7 – 10 mai, începând cu ora 17:00 la Turnul Croitorilor.
4. Treasure – hunt / Vânătoarea de comori, este o cursă pe echipe, care vor urma un traseu prestabilit. Evenimentul va avea loc pe 11 mai, începând cu ora 12:00, iar startul se va da din faţa Casei de Cultură a Studenţilor. Echipele pot fi formate din maxim patru persoane, iar înscrierea în competiţie e face de pe blog-ul OST-ului. Taxa de participare: 5 RON.
Încrierile se pot face la http://ziledeturism.blogspot.com/search/label/inscrieretreasurehunt

OST este o organizație nonguvernamentală și nonprofit, ce a fost înfințată la începutul anului 2007, prin ambiția și dorința unor studenți ai Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor , secția ECTS (Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor). Visul lor a fost să creeze un mediu în care pasiunea lor comună, turismul, să poată fi pusă în practică prin crearea unei adevărate echipe.
Misiunea OST-iştilor este clară. Ei îşi doresc ca printr-o echipă unită şi dornică de afirmare, să realizeze cât mai multe proiecte prin care să promoveze turismul românesc, lăsând moştenire de la un an la altul, un brand respectat.

Comments are closed.