Campania “Eşti ceea ce citeşti”

Posted on March 9, 2012 by

share on facebook   

Nici nu se putea alege un titlu mai potrivit de atât. Chiar dacă în zilele noastre, abundă tehnologia şi fluxul intens de social media, citirea cărţilor online sau pe Ipad-uri, consider că nimic nu se compară cu luarea unei cărţi în propriile mâini şi citirea ei. Cred că nu ar trebui să uităm să citim, iar mesajul campaniei este tocmai acesta: “Eşti ceea ce citeşti.”

Campania a fost lansată de librăriile Cărtureşti, în colaborare cu agenţia JANDL din Bratislava şi scopul ei este promovarea lecturii. Ca mijloc de promovare ales,  a fost realizarea unui print care înfăţişează ingenios o figură umană formată din cărţi de referinţă din literatură. Ideea afişului este diversitatea şi faptul că o carte ne îmbogăţeşte spiritual.

“Librăria Cărtureşti este unul dintre puţinele branduri / produse / locuri frumoase şi bune din România, iar literatura şi cărţile sunt foarte importante pentru mine. Şi cum JANDL e o agenţie care nu se fereşte de lucrări creative pentru clienţi interesanţi, nu a fost greu să conving întreaga echipă să se implice. Mă bucur că am putut promova un brand care mi-e drag şi un obicei pe care aş vrea să-l văd preluat de cât mai mulţi oameni – cititul. La fel de mult mă bucur şi că librăria a dat undă verde proiectului şi s-a implicat la fel de mult ca noi. Încă nu ştim care va fi impactul social al campaniei, dar şi dacă facem doar zece oameni care n-au mai pus mâna pe o carte de nu ştiu când să se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes.” ( Eugen Suman, copywriter JANDL )

Unul dintre cele 3 colaje:

sursa foto: www.evenimenteincluj.ro

 

 

 

 

 

Spor la citit! 🙂

Comments are closed.