Campanie marca Google

Posted on February 23, 2012 by

share on facebook   

Brandul Google a implementat o campanie numită “Good to know”, pentru a răspunde acuzaţiilor de violare a confidenţialităţii datelor private ale utilizatorilor, acuzaţii aduse de Federal Trade Comission în anul precedent.  Campania vizeaza importanţa protejarii informaţiilor personale în mediul online, potrivit unui articol publicat de Associated Press. Această campanie îi are ca şi parteneri pe  Citizen Advice Bureau şi furnizează sfaturi ce privesc securitatea online, care îi ajută pe utilizatori să înţeleagăce reprezintă defapt datele pe care aceştia le oferă şi ce instrumente ar putea să folosească pentru a le administra mai bine.

Campania se desfăşoară în mediul online, dar are şi o valabilitate importantă în offline, prin introducerea unor panouri publicitare şi machete de presă în ziarele internaţionale, cum ar fi The Wall Street Journal, The New York Times şi USA Today. Mai mult, partenerii Citizens Advice Bureau s-au hotărât să distribuie o broşură informativă ce include mesajele campaniei în sine.


În partea dreaptă putem observa şi afişul campaniei Google. Mesajul pune în balanţă problemele de securitate şi situaţiile din viata de zi cu zi, toate într-un limbaj familiar.  Scopul campaniei este de a încuraja utilizatorii să înţeleagă problemele de securitate online şi să fie informaţi în momentul în care trebuie să ia decizii privind distribuirea de informaţii private în segmentul online.

 

 

sursa foto: www.iqads.ro

Comments are closed.