FACEBOOK Mania – Cel mai trendy loc virtual de întâlnire

Posted on January 15, 2012 by

share on facebook   

Rețelele sociale au evoluat în mod considerabil în ultimul timp, astfel că este un lucru normal să ai cont pe Twitter sau pe Facebook. Hi5-ul e de domeniul trecutului, acum e la modă Facebook! 🙂

Nebunia Facebook s-a acutizat în ultima perioadă, astfel că din ce în ce mai mulți tineri folosesc această rețea socială în scop de divertisment. Acesta a devenit practic un loc util și simplu de întâlnire cu prietenii, familia, foștii colegi, înlocuind cafenelele și barurile. Majoritatea utilizatorilor nici nu ajung bine în casă și intră online să-și verifice contul. Notorietatea site-ului crește pe zi ce trece, ținându-te conectat o bună parte din timpul tău liber, zilnic. “Dacă nu ai Facebook, nu exiști” right? 🙂 Consider că Facebook depășește lejer celelalte rețele sociale, fiind un mediu social primitor, destul de complex, cu multe aplicații interesante, jocuri, grupuri de discuție, chat, fără a mai fi nevoit de multe ori să mai intri și pe Messenger. În plus, foarte multe companii își creează profil de Facebook, inițiază diverse campanii, asta pentru că trebuie să ne adaptăm mereu la cerințele pieței actuale. În scop publicitar, acest mediu online îți poate aduce awarness considerabil și poate fi o metodă extrem de utilă de comunicare între brand și consuamtor. Cu toate acestea, trebuie să existe o separare între viața personală și business.

Cu toate că are și părți bune, dar și părți negative, trebuie să avem grijă pentru că este un mediu foarte adictiv, care ne răpește viața reală, transformând-o în una fictivă. Nu este un mediu social propriu-zis, care alături de Twitter face parte din categoria “rețelelor sociale”, ci mai degrabă unul fictiv, online, în care comunicarea face abuz de scriere. E bine să avem activități diverse, însă nu trebuie să uităm că vocabularul nostru/opinii personale le dezvoltăm mai ales prin viu grai, prin comunicarea orală dintre oameni.

Chiar dacă folosesc traducerea forțată “față de carte”, mulți nu știu adevăratul sens al numelui. În limba engleză, “facebook” înseamnă “cartea cu chipuri”, și anume albumul de sfârșit de an, cu fotografii, pe care îl dăruiești colegilor în semn de amintire. Mai mult decât atât, sunt plăcut surprinsă de fiecare dată când găsesc vreo fostă profă sau vreun fost coleg din generală, de care nu am mai auzit de mult timp. Mark Zuckerberg a fondat rețeaua „The Facebook” în anul 2004, având inițial denumirea „thefacebook.com”. Facebook, lansată inițial ca o rețea universitară, a fost extinsă mai târziu la firme precum Apple și Microsoft.

În loc de sfârșit, o chestie teribil de amuzantă despre Facebook de care am dat recent: http://hazmedia.ro/2010/09/10/cum-s-ar-fi-descris-momentele-importante-din-istorie-pe-facebook/

sursa foto www.google.ro

Comments are closed.