O altă față a României

Posted on December 6, 2011 by

share on facebook   

Campania națională „ROMÂNIA de IMPACT”, organizată de Fundația Noi Orizonturi, se desfășoară în perioada 29 noiembrie 2011- 1 februarie 2012. La aceasta vor participa mii de voluntari din țară. Scopul campaniei este de a promova România implicată, activă și de succes.

Conform impactartfest.wordpress.com, „IMPACT este unul dintre programele principale ale Fundației Noi Orizonturi (www.noi-orizonturi.ro), care derulează – de la înființarea sa în 2000 – programe de educație non-formală adresate cu precădere tinerilor cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani. Domeniile de activitate ale organizației sunt: educație non-formală în cadrul școlilor prin metoda educației prin serviciu în folosul comunității (service learning) și educația prin provocare. Prin programele adresate tinerilor, Fundația Noi Orizonturi urmărește (1) încurajarea tinerilor de a veni în sprijinul comunității, prin proiecte comunitare; (2) înzestrarea tinerilor cu abilități practice, necesare în faza de implementare a proiectelor în folosul comunității; (3) promovarea de valori și norme în concordanță cu atitudinile civice și respectul reciproc în comunitate. În prezent, Fundația Noi Orizonturi găzduiește un număr de 22 de cluburi de inițiativă comunitară, în urmatoarele județe: Hunedoara, Timiș, Constanța, Mehedinți, Ialomița, Iași, Neamț și în municipiul București.”

Spotul campaniei îl are în rolul principal pe Tudor Chirilă. Acesta explică în ce fel se implică în comunitate tinerii și cum atitudinea lor este orientată spre rezolvarea problemelor.
Publicul poate să se implice alături de Corneliu Porumboiu(realizatorul spotului) și de Tudor susținând Cluburile IMPACT prin donații de 2 Euro prin SMS în perioada campaniei. Atât spotul cât și alte detalii despre campanie pot fi gsite pe site-ul www.noi-orizonturi.ro.

Comments are closed.